For Android device For iOS device

កុម្ភៈ

របៀប​ប្រើ​ប្រាស់ Function DrawRectangle () និង Function gotoxy ()

♦  រៀបរៀងដោយអតីតសិស្ស ឃួន អាឡិចហ្សា → http://training.antkh.com/students/?s=4260

ជា​ទូទៅ​នៅពេល​ដែល​អ្នក​សរសេរ​កូដ ដើម្បី​បង្កើត​អ្វីមួយគឺអ្នកបាន​ប្រើ​ប្រាស់​គំនិត ក្នុង​ការគិតនិងរក​ដំណោះ​ស្រាយមក ដើម្បី សម្រេច​នូវ​បំណង​របស់អ្នក​ដែល​ចង់​សរសេរ ឬ​បង្កើត​វាឡើង ប៉ុន្តែ​អ្នកអាចមានផលពិបាកមួយចំនួន​នៅពេល​ដែល​អ្នកចាប់ផ្ដើម​សរសេរ​កូដ ឬ​ចង់លេងស្ទាយ​ដូចជា​ចង់​បង្កើត​ជាប្រអប់ហើយ ដាក់អក្សរនៅ​ក្នុង​ប្រអប់និងធ្វើ​ឲ្យ​ប្រអប់នឹងអក្សរនោះមានពណ៌​ទៅតាម​អ្វី​ដែល​យើងចង់បាន ។ នៅពេល​នេះ​ខ្ញុំ​នឹង​បង្ហាញ​អ្នក​ទាំងអស់​គ្នា​ឲ្យ​ស្គាល់​នូវ Function ចំនួនពីរគឺ DrawRectangle () និង gotoxy () ដើម្បី​ឲ្យ​យើង​ងាយស្រួល​នៅពេល​ចង់​បង្កើត​ប្រអប់និងរុញអក្សរចូល​ក្នុង​ប្រអប់់ ។ អញ្ជឹងកុំ​ឲ្យ​ចំណាយ​ពេលយូរយើងទៅមើលកូដ​ខាងក្រោម​ទាំងអស់​គ្នា​៖

♦ ពន្យល់កូដ C++

 →  ដើម្បី​ហៅអនុគមន៍ DrawRectangle () និង gotoxy () មក​ប្រើ​បានយើងត្រូវការ Include Header file មួយ​ដែល​មាន​ឈ្មោះ​ថា antheaderPlusPlus.h ហើយយើងអាច Download វាយកមក​ប្រើ​បាន​តាមរយៈ Link នេះ ។  
→ នៅពេល Download វាហើយយើងត្រូវ​បង្កើត Folder មួយ​សម្រាប់​ផ្ទុក Header File ឲ្យ​ន​ជាមួយនឹង source code របស់យើងដូចរូប​ខាងក្រោម ។

​បន្ទាប់មក​ទៀតនៅ​ក្នុង​កម្មវីធី​សរសេរ​កូដ យើងត្រូវហៅវាមកដោយ​ប្រើ​នូវ​សញ្ញា Doubles quote (antheaderPlusPlus.h) ដូច​ក្នុង​រូបជួរទី3 ។

​នៅពេល​ហៅវាមក​ប្រើ​យើងត្រូវ​បញ្ចូល​នូវ Argument ទៅ​ឲ្យ parameter របស់វាដូច example នៅ​ក្នុង​រូបកូដ c++ ខាងលើ ។

នៅជួរទី 11 ក្នុង អនុគមន៍ DrawRectangle () គឺជាការ​បង្កើត​នៅប្រអប់ធំមួយ ដែល​កំណត់​តម្លៃ​វា​ដូចជា ៖

 លេខ 10 គឺ​មានន័យថា​យើង​ឲ្យ​តម្លៃ​ទៅកាន់ x ហើយវា​កំណត់​នូវ​ជួរដេក​ដែល​រាប់ចេញពី Screen ពី​ឆ្វេង​មក​ស្ដាំ​ចំនួន10 ។

លេខ 3 គឺ​មានន័យថា​យើង​ឲ្យ​តម្លៃ​ទៅកាន់ y ហើយវា​កំណត់​នូវ​ជួរឈរ​ដែល​រាប់ចេញពី Screen ពីលើមកក្រោមចំនួន 3 ។

លេខ 70 គឺ​មានន័យថា​យើងបាន​ឲ្យ​តម្លៃ​ទៅកាន់ width ពេលនោះ​វានឹង​ចាប់់ផ្ដើមគូសបន្ទាត់ ពី​ចំណុច​ដែល​មាន x=១០ ចេញពី​ឆ្វេង​ទៅ​ស្ដាំ មានប្រវែង 70 ។

លេខ 2០ គឺ​មានន័យថា​យើងបាន​ឲ្យ​តម្លៃ​ទៅកាន់​ Height ពេលនោះ​វានឹង​ចាប់ផ្ដើមគូសបន្ទាត់ចាប់ពី​ចំណុច  y=3 ចេញពីលើមកក្រោម ដែល​មានប្រវែង 20 ។

លេខ 3 គឹ​មានន័យថា​យើងបាន​ឲ្យ​តម្លៃ​ទៅកាន់ Color   (ពណ៌) ដែល 3តំណាង ឲ្យ​ពណ៌ ខៀវចាស់ ។

ជួរទី19 ក្នុង​អនុគមន៍ gotoxy ()  គឹ​ត្រូវបាន​ប្រើ​ប្រាស់​សម្រាប់​រុញតួរអក្សរទៅកន្លែង​ណាមួយ ឬ​ក៏​ប្រើ​វា​សម្រាប់​ផ្ដូរទីតាំង cursor

​សម្រាប់​លេខ 38 នៅជួរទី 21 គឺតំណាង​ឲ្យ x គឺ​វានឹង​រុញតូអក្សរ​ដែល​បាន​បញ្ចូល​ទៅកន្លែង​ដែល​យើងបាន​កំណត់ x=38 គឺគិតចាប់ពី​ឆ្វេង​ទៅ​ស្ដាំ ។

 ​សម្រាប់​លេខ 7 នៅជួរទី 21 ដូច​គ្នា​គឺតំណាង​ឲ្យ y គឺ​វានឹង​រុញតូអក្សរ​ដែល​បាន​បញ្ចូល​ទៅកន្លែង​ដែល​យើងបាន​កំណត់ y=7 ​ដែល​គិតចាប់ពីលើចុះមកក្រោម ។

 ♦ ​លទ្ធផល​របស់កូដ៖

♻️ ​សម្រាប់​លោកអ្នក​ដែល​ចង់​ដំឡើង​កម្មវិធី ANTLearner សម្រាប់ Windows សូម​ចូលរួម Telegram÷ https://t.me/AntTechnologyTrainingCenter

📲 ​សម្រាប់​លោកអ្នក​ចង់​ដំឡើង​កម្មវិធី ANTLearner សម្រាប់ Android https://bit.ly/3qhYCJf

​វគ្គ C/C++ តម្លៃ ៥៩ដុល្លា http://training.antkh.com/c_cpp.aspx

→ ​ប្រសិនបើ​មានចង្ងល់ ឬ​មាន​សំណួរ​ផ្សេងៗ​សូម​ផ្ញើ​សារចូល Facebook : https://www.facebook.com/anttrainning

 ​សម្រាប់​វគ្គ​សិក្សា​នៅអាន-ANT http://training.antkh.com/ 

 លេខ​ទូរសព្ទ​ទំនាក់ទំនង ០១០/០១៦ ៦៦៦ ៦៥៣

💒 ទីតាំង #86B ផ្លូវ 313 កែង 606 សង្កាត់បឹងកក់២ ទួលគោក

https://maps.app.goo.gl/cdi3hTED27tbHBaB9

មតិ និង​យោបល់​ទៅលើ​អត្ថបទ​នេះ (តាម Facebook)

ខាងក្រោម​នេះ​ជា​យោបល់​ផ្សេងៗ​របស់​អ្នកទស្សនា