For Android device For iOS device

កុម្ភៈ

ការគូរ Donut shape ជា​ទម្រង់ programming 2D ក្នុង Java programming language និង Swing GUI toolkit.

រៀបរៀងដោយ កញ្ញា ថន លឹមគឹមលាក់

សួស្ដីអ្នក​ទាំងអស់​គ្នា ! ! នេះគឺជា basic នៃ programming 2D ក្នុង Java programming language និង Swing GUI toolkit.
តោះយើងមកសាកគូរ Donut shape
យើងមាន DoonutExample.java ជា main class & Board.java
Description នៅ​ក្នុង class Board ៖
- ការគូរគឺធ្វើនៅ​ក្នុង paintComponent () method.
- Graphics2D g2d = (Graphics2D) g;
Graphics2D class extends Graphics class. ដែល​អាចឲយើង​ធ្វើការ​លើ colour, text layout, geometry,transformation.
- RenderingHints គឺ​ត្រូវបាន​ប្រើ ដើម្បី​ឲការគូរមាន​លក្ខណៈ smooth
- Dimension size = getSize () ;
double w = size.getWidth () ;
double h = size.getHeight () ;
យើងបាន height & width នៃ window. និង donut shape ស្ថិតនៅ​ចំណុច​កណ្ដាលលើ window
- Ellipse2D e = new Ellipse2D.Double (0,0,80,130) ;
g2d.setStroke (new BasicStroke (1) ) ;
g2d.setColor (Color.gray) ;
យើងបង្កើររង្វង់រាងអេលីប
- for (double deg = 0; deg <360; deg+=5) {
AffineTransform at = AffineTransform.getTranslateInstance (w/2,h/2) ;
at.rotate (Math.toRadians (deg) ) ;
g2d.draw (at.createTransformedShape (e) ) ;}
កន្លែងនេះអេលីបវិលបាន72 ដង ដើម្បី​បង្កើត​ជា donut shape ! !

ចុច Like គេហទំព័រ www.antkh.com ដើម្បី​ទទួលបាន​ព័ត៌មាន​ថ្មីៗ​ទាក់ទងនឹង​បច្ចេកវិទ្យា​

♦ ​វគ្គ​ Java Beginning តម្លៃ ៧០ដុល្លា http://training.antkh.com/java_beginning.aspx

♦ ​សម្រាប់​ព័ត៌មាន​ទំនាក់ទំនងមកយើង​ខ្ញុំ ៖  លេខ​ទូរសព្ទ​ ០១០ / ០១៦ ៦៦៦ ៦៥៣

ឬ​ Facebook: https://www.facebook.com/anttrainning

Facebook Page: ANT Magazine

Facebook Group: https://www.facebook.com/groups/ANTTrGroup/

website: www.antkh.com

មតិ និង​យោបល់​ទៅលើ​អត្ថបទ​នេះ (តាម Facebook)

ខាងក្រោម​នេះ​ជា​យោបល់​ផ្សេងៗ​របស់​អ្នកទស្សនា