For Android device For iOS device
១៦
កក្កដា

ការ​បង្កើត​ម៉ាស៊ីនគិតលេខ ភាសា C++

♦ រៀបរៀងអត្ថបទដោយ៖ លោក វុឌ្ឍ អាទិត្យ​កម្លាំង​ឯក និង ត្រួត​ពិនិត្យ​និងកែ​សម្រួល​អត្ថបទដោយ៖ លោក ទុម សកល

លំហាត់មួយនេះនឹង​រៀបរាប់​ពីការគូរតារាងម៉ាស៊ីនគិតលេខនឹងរបៀបចាប់​តម្លៃ​ ASCII Code ។ ដើម្បី​ឲ្យ​ដឹងថាតើ user បានចុចលើលេខអ្វីគឺ ត្រូវចាប់​តម្លៃ​ ASCII Code ​ដែល​ user បានចុច ។

 ចុច Like គេហទំព័រ www.antkh.com ដើម្បី​ទទួលបានអត្ថបទថ្មីៗ​ដែល​ទាក់ទងនឹង​បច្ចេកវិទ្យា​រៀងរាល់​ថ្ងៃ​

♦ កូដ C++

♦ ពន្យល់កូដ

- Double strToNumber () ជា function ​សម្រាប់​បំប្លែង​string ទៅជា doublestringstream  គឺជា Class ​សម្រាប់​បំប្លែង​លេខទៅអក្សរ ឬ អក្សរទៅលេខនឹងមុខងារផ្សេងៗ​ទៀត ។

- converter>>result ​សម្រាប់​បោះ​តម្លៃ​ដែល​បាន​បំប្លែង​រួចទៅ​ឲ្យ​ variable result

- numTostring () ជា function ​សម្រាប់​បំប្លែង double ទៅជា string ដើម្បី​អាច​បំប្លែង​ជា string បានគឺត្រូវ​ប្រើ function str ()

- main () ជា function ​ដែល​កូដ​ដំណើរ​មុនគេ ។

- calTable () ជា function ​សម្រាប់​គូរតារាងម៉ាស៊ីនគិតលេខ ។

- gotoxy () ជា function ​សម្រាប់​កំណត់​ទីតាំង​នៅលើ​ផ្ទាំង​កម្មវិធី​ហើយស្ថិតនៅ​ក្នុង antheader.h 

- cout<< (char) 196 គឺ​បង្ហាញ​បន្ទាត់ () , cout<< (char) 179 គឺ​បង្ហាញ​បន្ទាត់ () , - cout<< (char) 218 គឺ​បង្ហាញ​បន្ទាត់ () , cout<< (char) 192 គឺ​បង្ហាញ​បន្ទាត់ () , - cout<< (char) 191 គឺ​បង្ហាញ​បន្ទាត់ () , cout<< (char) 194 គឺ​បង្ហាញ​បន្ទាត់ () , - cout<< (char) 193 គឺ​បង្ហាញ​បន្ទាត់ () ,  cout<< (char) 217 គឺ​បង្ហាញ​បន្ទាត់ ()

- inputNum () ជា function ​សម្រាប់​បង្ហាញ​លេខ​ដែល​ user បានចុច ។

- ch ជា variable ​សម្រាប់​ចាប់​តម្លៃ ASCII Code របស់ keyboard

- inputSymbol () ជា function ​សម្រាប់​ដាក់ពណ៌​ឲ្យ​សញ្ញាទាំង៤ (+,-,*,/) ។ ប្រសិនបើ​ user ចុចសញ្ញាបូក សញ្ញាបូក​នៅលើ​កម្មវិធី​នឹង​បង្ហាញ​ពណ៌ក្រហមនឹងបោះលេខ​ដែល​ user បានចុចទៅ​ឲ្យ​ Variable val1  ។ ប្រសិនបើ​ user ចុចសញ្ញាដក សញ្ញាដក​នៅលើ​កម្មវិធី​នឹង​បង្ហាញ​ពណ៌ក្រហមនឹងបោះលេខ​ដែល​ user បានចុចទៅ​ឲ្យ Variable val1  ។ ប្រសិនបើ​ user ចុចសញ្ញាគុណ សញ្ញាគុណ​នៅលើ​កម្មវិធី​នឹង​បង្ហាញ​ពណ៌ក្រហមនឹងបោះលេខ​ដែល​ user បានចុចទៅ​ឲ្យ Variable val1 ។ ប្រសិនបើ​ user ចុចសញ្ញាចែក សញ្ញាចែក​នៅលើ​កម្មវិធី​នឹង​បង្ហាញ​ពណ៌ក្រហមនឹងបោះលេខ​ដែល​ user បានចុចទៅ​ឲ្យ Variable val1

​- ប្រសិនបើ user ចុចសញ្ញាស្មើ នឹងបោះ​តម្លៃ​ទៅ​ឲ្យ​ Variable val2 ហើយគណនា​ទៅតាម​សញ្ញា​ដែល​ user បានចុច ។

♣ ចំណាំ​៖ លំហាត់មួយនេះគឺ​គ្រាន់តែ​ជា​ផ្នែក​តូចមួយនៃម៉ាស៊ីនគិតលេខតែប៉ុណ្ណោះ 

​♦ ដំណើរ​ការ​កម្មវិធី​៖

♦ ​វគ្គ C/C++ តម្លៃ ៥៩ដុល្លា http://training.antkh.com/c_cpp.aspx

 សូម​ចូលរួម​ជាសមាជិក ANT Training Group  ដើម្បី​តាមដានសម្មភាពប្រចាំ​ថ្ងៃ​ជាមួយអាន-ANT

🤝 សម្រាប់​លោកអ្នក​ដែល​ចង់​ដំឡើង​កម្មវិធី ANTLearner សម្រាប់ Windows សូម​ចូលរួម Telegram÷ https://t.me/AntTechnologyTrainingCenter

📲 ​សម្រាប់​លោកអ្នក​ចង់​ដំឡើង​កម្មវិធី ANTLearner សម្រាប់ Android https://bit.ly/3qhYCJf

📲 ​សម្រាប់​លោកអ្នក​ចង់​ដំឡើង​កម្មវិធី​បង្កើត​ដោយអាន-ANT សម្រាប់ Android http://www.antclasses.com/help/page/application.html

មតិ និង​យោបល់​ទៅលើ​អត្ថបទ​នេះ (តាម Facebook)

ខាងក្រោម​នេះ​ជា​យោបល់​ផ្សេងៗ​របស់​អ្នកទស្សនា